fbpx
https://www.superheroes.ua/wp-content/uploads/2020/12/blog-photo-1.jpg

Чому у онлайну немає душі

Уявімо наше майбутнє в короткій перспективі.

За п’ять років стався квантовий стрибок в еволюції людства. 2025 рік. Грудень. Сьома ранку. Ваш персональний штучний інтелект будить вас, включає на кухні кавоварку і завантажує через супутниковий канал дані з вчорашньою конференції. Дані відправляються безпосередньо вам в мозок, в ту частину яка відповідає за пам’ять. У цьому ж відсіку пам’яті знаходяться бази даних, відсортовані за розділами. У розділі освіти 24 кластера ліцензійного ПЗ, придбаного у топових коуч-місіонерів і лайфстайл-гуру. В одному з кластерів знаходиться файл з незвичною темою «Історія викривлення масової свідомості в результаті пандемії 2020». До цього файлу ви звертаєтеся дуже рідко, останнім часом все рідше. Висновки, які ви могли зробити, аналізуючи цю інформацію, на певному етапі блокуються штатною охоронною системою. Ця система, аналізуючи вашу мозкову активність, блокує небажані думки. Так функціонує світова нейронна мережа, що накрила всю планету. Ми називаємо її Онлайн.

2020 рік.

Світовий івент-ринок лежить. Величезна галузь, що годувала мільйони людей по всьому світу, втратила більше 90% свого обороту. У сфері подієвого маркетингу настала Велика депресія. Офлайн-заходи продовжують скасовувати і переноситися. Старі, напрацьовані роками схеми перестали працювати. Настав час трансформацій. Трансформацій свідомості та бізнес процесів. Ми називаємо цю епоху «Левітація в стані турбулентності». Великі корпорації, які мають міцне фінансове плече, шукають варіанти диверсифікації своїх бізнес активів. Їм потрібно інформувати ринок і клієнтів про свої зміни. Їм потрібні конференції – ті масові заходи, на яких вони завжди знаходили нових клієнтів і партнерів. Де за горнятком кави або келихом просеко обговорювалися майбутні угоди. Де завжди зустрічали колег по цеху і не могли ніяк набалакатись. Ми потрапили у момент, коли буття формує свідомість.

Онлайн.

Це слово за період пандемії кожен з нас вимовив безліч разів. Об’єктивно, ситуація, що склалася, змусила нас стати набагато більше онлайн. Почали формуватися нові цифрові еліти, викликані обмеженнями пандемії. І всі одночасно кинулися інтегруватися в глобальну мережу. Спрацював причинно-наслідковий зв’язок. Онлайн почав сильно рухати позиції офлайна. Так швидко, що певні підприємці довго не могли відійти від нокдауну. А деякі і досі не оговталися. Основним навиком стала гнучкість. Якщо твого бізнесу немає в мережі, значить його не існує – фраза, яка стала аксіомою. І у всіх в голові виникає одне і те ж питання: «Що робити далі?» Сьогодні ніхто не може дати чітку відповідь, що буде через місяць. Але всі починають користуватися даним нам інструментом – онлайном. Хто як. В івент-бізнесі активізувалося багато нових напрямків. Zoom-колли стали щоденною нормою. Онлайн-івенти стали сегментуватися, з’явилися VR-конференції, багаторівневі платформи з Q&A кімнатами і виставковими залами. Сьогодні тільки ледачий не став знімати онлайн-формати.

90-ті.

У період розквіту дрібного підприємництва в Києві відкрився ринок на  Республіканському стадіоні – той, що сьогодні Олімпійський. Там продавалися будь-які речі. Все, від шкарпеток до норкової шуби. Топові джинси приміряли на картонці. Це був базар Hi-End класу. Іншого не було.

Те, що зараз відбувається на ринку онлайн-заходів, дуже сильно нагадує Республіканський. Заходи роблять, бюджети витрачають, процес йде, а почуття задоволеності у представників бізнесу немає. Є закрита ситуативна потреба. Онлайн-конференції починають набирати обертів, як маленька дитина, яка тільки вчитися ходити. Ринок тільки починає нагріватися, новачків більше, ніж професіоналів. Відповідно, факапів більше, ніж успішних кейсів. Але це поки що. Скоро цей поїзд набере більшу швидкість. А поки, в цій всій базарної метушні ми починаємо відчувати нестачу однієї дуже важливої ​​складової.

Ось начебто і все є: спілкування, переговори, контракти і гроші, які надходять на рахунок. Але чогось все одно не вистачає. І потім ми розуміємо: у всього цього руху немає душі. Абсолютно. Тільки процес.

uaruen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом
Телефонуйте нам:
Пишіть нам: