https://www.superheroes.ua/wp-content/uploads/2020/12/blog-photo-7.jpg

В кого нас перекваліфікувала криза

Продажник – це звучить дивно. Нинішня ситуація в світі змусила по-іншому подивитися на розподіл робочих одиниць. Таке вже було в Україні. У 2008-2009, 2013-2014 і ось знову.

Навіть зростання кількості фрілансерів з України в світі не змогло запобігти падінню ставок на ринку віддалених професіоналів. І тут виникає дилема: наступити на горло принципам, або впиватися свободою, намагаючись втриматися на плаву?

Судячи з останніх даних різних агенцій, більшість фрілансерів в світі готові почати працювати «на дядю» за умови можливої ​​підробки. Цей підробіток може бути як для себе (умовний мільярдний стартап) так і прозаїчні проєкти за гроші.

Ринок фрілансерів-перебіжчиків не такий великий. Це маркетологи, фахівці в області івент-індустрії (яка вже не перший місяць у стагнації), програмісти різних напрямків і рівнів та навіть менеджери з продажу. З останніми особливо цікаво, тому що робота за фіксовану зарплату різко стала більш привабливою, ніж «незалежна» схема роботи за відсоток.

Чому ж менеджери з продажу, які з початку ринкової економіки топили за «свободу», раптом вирішили піти шляхом офісного планктону і розпрощатися з гордим званням «вовка ноги годують»?

Пандемія, маски, дистанції в 1,5 метра – все це не має ніякого відношення до даної ситуації. Це всього лише прискорило те неминуче, що і так нависало над армією комівояжерів та їх безглуздих начальників. Основна причина – це онлайн-продаж.

Діджитал-світ породив власних продажників. Те, що раніше могла з легкістю робити одна людина, тепер розподілено між 3-4 фахівцями. Тому що достукатися до покупця стає все складніше.

Давайте порівняємо продаж пральної машини в минулому і сьогоденні.

1. Алгоритм дій 5-10 років тому.

– Проїхатися по різним (двом або трьом) магазинах.

– Знайти «свого» продавця – того самого, який зі складу принесе не тайваньску, а справжню італійську річ з тих самих презентаційних.

– Дати продавцеві шанс нас причарувати – задати багато різних питань, пустивши в хід всі свої знання і згадавши скрипти з усіх тренінгів.

– Занести гроші в касу.

При цьому продавець витратив багато часу, проплаченого нами. А значить, дохід для власника нижче, і це йде в розріз з його бізнес-планом.

2. Купівля техніки сьогодні.

– Після важкого дня з планшетом на животі, розтягнувшись в кріслі, ми гуглимо «купити пральну машину київ».

– Ну а далі ви знаєте: посилання – відгуки – порівняння цін – замовлення – кредитка – доставка.

Усе!

Де ж тут наш продажник, запитаєте ви? На кожному етапі. Тільки тепер він гордо називає себе «діджитал-фахівець», не підозрюючи, який потенціал прихований з іншої сторони монітора.

uaruen
Superheroes.
Superheroes.
Залиште заявку
Та Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом